Neas Energy ansætter ny CFO og styrker direktionen

16. marts - 2016
Som en del af en strategisk omorganisering i direktionen har Neas Energy ansat Ole Ibsen som ny CFO.

I slutningen af 2015 omorganiserede Neas Energy direktionen samt salgsorganisationen i henhold til selskabets nye 2018 strategi, hvilket åbnede op for en ny Chief Financial Officer. Ole Ibsen tiltrådte stillingen i februar og kommer fra en stilling som CFO hos Triax. Ole har tidligere arbejdet hos Sonion og Orifarm og har endvidere en baggrund både som cand.merc. og cand.merc.aud samt statsautoriseret revisor.

Det glæder mig, at Ole Ibsen bliver en del af Neas Energy, og jeg er sikker på at hans baggrund skaber fundamentet for gode resultater hos Neas Energy. Jeg tror på, at den nye struktur i direktionen vil sikre at Neas Energy er positioneret endnu stærkere i forhold til den fortsatte udvikling af de europæiske energimarkeder”, forklarer CEO Bo Lynge Rydahl.

I den nævnte omorganisering hos Neas Energy blev der oprettet to nye strategiske afdelinger: Strategic Business Development og Business Process Implementation ledet af henholdsvis Chief Strategy Officer, Bjørn Skovhus og Chief Implementation Officer, Naja Lyngholm Skovlyk. Anders Bauditz overtog i den forbindelse ansvaret i direktionen for aktiviteterne i salgsafdelingerne som ny Chief Operations Officer.

Direktionen består efter omorganiseringen af følgende:

Bo Lynge Rydahl – Chief Executive Officer

Ole Ibsen – Chief Financial Officer

Anders Bauditz – Chief Operations Officer

Naja Lyngholm Skovlyk – Chief Implementation Officer

Bjørn Skovhus – Chief Strategy Officer

Kontakt os for yderligere information

Rasmus Buhl Møller, Head of Corporate Affairs

Rasmus Buhl Møller